Första inlägget=)

Första inlägget nu då:)
Dagen började med att Sara ringer 09 10 och väcker mig, frågar när vi ska åka till Hööks som öpnnar här i Uppsala idag. Hon kommer på sin cykel till mig vid 09 50 å då bär det av. Kommer dit i förhoppning om att folk jobbar en vanlig torsdag klockan tio men det var fullt me folk där. Vi gick in å trängdes ett tag, Sara hittade en borste som hon gick runt me men den fick hon lämna för jag vägrade stå i den kön för en liten borste för 39;-. Kom ut därifrån vid typ elva å då kommer Sara med idén att äta lunch, på mariannes!!
Sara:
- Kebab är väll bra för magen?
Jennie:
-Det var typ det dummaste jag hört:P
Sara:
- Men cola är i alla fall det:P

Så vi cyklade dit och åt lunch bland alla byggarbetare och hantverkare som var där.


Sara efter kebaben



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0